wróć
  • do strony głównej >

    skomentuj
  • napisz do nas
  • Prezentacje i zapowiedzi książek poświęconych e.d.



    Jeśli znasz książkę, którą Twoim zdaniem warto zaprezentować na naszej stronie, prosimy, napisz do nas | e-mail >>>

    Szanowni Wydawcy! Jeśli w Waszych planach wydawniczych znajdują się pozycje poświęcone tematyce kształcenia dzieci - prosimy o informacje | e-mail >>>







    „Autostopem ku dorosłości”




    Anna Janicka-Galant jest mamą Przemka, z którym od wielu lat zwiedzała Europę w ten sposób kształcąc go przez podróżowanie. Niedawno udostępniła swoje dzienniki z podróży do Gruzji w formie dostępnego dla wszystkich e-booka. Wszystkich zainteresowanych doświadczeniami zapraszamy do czytania i oglądania pięknych zdjęć: http://edukacjadomowa.monomit.pl/ksiazka/autostopem-ku-doroslosci

    Tych, którzy jak Anna Galant zafascynują się Gruzją zapraszamy również tutaj: http://obliczagruzji.monomit.pl/

    [Rozmiar: 243052 bajtów]

    [Rozmiar: 328776 bajtów]

    [Rozmiar: 348942 bajtów]

    [Rozmiar: 356975 bajtów]

    [Rozmiar: 321633 bajtów]

    [Rozmiar: 330124 bajtów]




  • skocz do góry






  • „Edukacja domowa w Polsce. Teoria i praktyka”




    Prezes Stowarzyszenia Edukacji w Rodzinie, Mariusz Dzieciątko poleca nową publikację dotyczącą edukacji domowej w Polsce „Edukacja domowa w Polsce. Teoria i praktyka”: „Wśród autorów jest kilka osób ze stowarzyszenia (...). Jest tam wiele naprawdę wartościowych tekstów”.

    Książkę można zamówić: http://www.edukacjadomowawpolsce.pl



  • skocz do góry





  • Mel Levine, „Jak nie tracić głowy w szkole” Mel Levine
    „Jak nie tracić głowy w szkole. O zdolności do nauki i zaburzeniach uczenia się”


    Media Rodzina, Poznań 2004


    Książka została napisana z myślą o młodym czytelniku i jest kierowana do dzieci dotkniętych różnego typu zaburzeniami (dysleksja, ADHD i in.), zakłócającymi proces uczenia się. Ma ona pomóc dzieciom w uzyskaniu świadomości ich mocnych i słabych stron i ukazać problemy, z którymi nieustannie muszą toczyć walkę w szkole. Jest ona również zaadresowana do rodziców i wychowawców - uzmysłowi im zapewne, jak szkodliwe są nieporozumięnia między dorosłymi a dziećmi wynikające z nieznajomości problemu zaburzeń uczenia się.

    Książka dostępna w księgarni internetowej | tutaj >>>



    Informację o książce przekazała: Barbara Kozieł-Graczyk

  • skocz do góry





  • Gaabriele Haug, „Agresja w przedszkolu” Gaabriele Haug
    „Agresja w przedszkolu”


    Wydawnictwo JEDNOŚĆ, Kielce 2003


    Książka przedstawia najnowsze teorie na temat dziecięcej agresji, a także wyjaśnia to zjawisko na podstawie licznych przykładów, wziętych z przedszkolnego życia. Autorka obrazowo prezentuje, dlaczego tak ważne jest, aby dzieci nauczyły się radzić sobie z agresją oraz w jaki sposób dorośli mogą je w tym skutecznie wspierać. Wychowawcom i rodzicom przedstawia różne propozycje rozwiązań i alternatywne sposoby postępowania, pozwalające im w odpowiednim momencie kompetentnie i skutecznie zareagować...

    Książka dostępna w księgarni internetowej | tutaj >>>



  • skocz do góry





  • Katarzyna Rojkowska, „Naucz małe dziecko myśleć i czuć” Katarzyna Rojkowska
    „Naucz małe dziecko myśleć i czuć”


    Książka ukazująca jak w formie zabawy z dzieckiem można rozwijać w nim inteligencję, wyobraźnię, koordynację ruchową, słuch muzyczny, uczyć czytania i matematyki już od pierwszego roku życia. Konkretne metody dotyczące matematyki, czytania, muzyki i rozwoju emocjonalnego i ruchowego.

    Książka dostępna w księgarni internetowej | tutaj >>>



  • skocz do góry





  • David Gribble, „Edukacja w wolności. W poszukiwaniu idealnego systemu kształcenia” David Gribble
    „Edukacja w wolności. W poszukiwaniu idealnego systemu kształcenia”


    Oficyna Wydawnicza IMPULS, Kraków 2005


    Według Autora szkolnictwo konwencjonalne „ignoruje dziecięcą ciekawość tłamsi ich wrodzoną energię i gasi szczodre odruchy spontanicznej dziecięcej moralności”. Dlatego na całym świecie żyją ludzie, którzy dostrzegają wyrządzane dzieciom zło i zakładają odmienne szkoły. Opisy 18 takich placówek stanowią treść niniejszej książki...

    Książka dostępna w księgarni internetowej | tutaj >>>




    Informację o książce przekazała: Katarzyna Meyer

  • skocz do góry





  • ks. Janusz Mastalski, „Szkolne interakcje zaburzające skuteczne wychowanie” ks. Janusz Mastalski
    „Szkolne interakcje zaburzające skuteczne wychowanie”


    Wydawnictwo Naukowe PAT, Kraków 2005


    Praca niniejsza nakreśla tematy mówiące o szkolnych interakcjach zaburzających prawidłowe wychowanie. Interakcje te to m.in. toksyczność w pokoju nauczycielskim, zaburzenia w kontaktach wychowawców z rodzicami, nieprawidłowe relacje szkolnych podmiotów wychowania itp.

    Książka dostępna w księgarni internetowej | tutaj >>>






    Informację o książce przekazała: Barbara Kozieł-Graczyk

  • skocz do góry





  • Beryl Lieff Benderly, Stanley I. Greenspan, „Rozwój umysłu. Emocjonalne podstawy inteligencji” Beryl Lieff Benderly, Stanley I. Greenspan
    „Rozwój umysłu. Emocjonalne podstawy inteligencji”


    Wydawnictwo Rebis, 2000, Seria: Nowe horyzonty

    Książka dostępna w księgarni internetowej | tutaj >>>

    Recenzja | tutaj >>>






  • skocz do góry





  • Carla Hannaford, „Serce dziecka” Carla Hannaford
    „Serce dziecka”


    Międzynarodowy Instytut NeuroKinezjologii, Warszawa 2004

    Książka dostępna w księgarni internetowej | tutaj >>>

    Recenzja | tutaj >>>






  • skocz do góry





  • Dwadzieścia błędów dzisiejszych rodziców Samuel Alcalde
    „Dwadzieścia błędów dzisiejszych rodziców”


    Wyd. eSPe, Listopad 2003

    Książka dostępna w księgarni internetowej | tutaj >>>

    Recenzja | tutaj >>>






  • skocz do góry